czwartek, 13 grudnia 2012

Opinie o anime. Kuroshitsuji


Kon'ichiwa!

Jak mówiłam dodaję drugiego posta. Co tydzień (jeżeli wyrobię się z obejrzeniem anime) będę dawała do niego opinie. Oczywiście nie podważam niczyjego zdania, piszę to co ja sądzę. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia to śmiało- pisz ;). Więc zaczynajmy:



Kuroshitsuji:

ocena:  

Co sądzę: Anime było świetne. Bardzo ładna kreska. Momentami straszne, zabawne, przerażające. Uwielbiam to! Dodaje do moich ulubionych Anime. Było to 2 anime jakie oglądałam w moim życiu. Grell będzie towarzyszył mi zawsze :D. 

Ulubione postaci: Grell, Undertaker, Sebastian, Ciel, Pluto. 

POLECAM! 


4 komentarze:

  1. Hej :)
    Fajny blog . + Obserwuje liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ettoo... W końcu ktoś normalny ^^

    http://destructivehope69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ja też to lubię. A tak w ogóle to blog całkiem całkiem...

    otootaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, też kocham to anime! W prawdzie nie obejrzałam go nawet w połowie ale to tylko z powody limitu na internet. Zakochałam się w Cielu *OO*

    OdpowiedzUsuń